06 - ­49 61 21 27
info@boppegolf.nl

Veelgestelde vragen

Vorige
 

Waarom voor video’s betalen als er al zoveel gratis is op het internet?

Er zijn verschillende redenen.
 

  1. Wij bieden meer dan af en toe een tip. We bieden elke week een training aan waarmee u daadwerkelijk aan de slag kan, de trainingen zijn gevarieerd en bieden u precies wat u nodig heeft om een betere golfer te worden.
  2. Deze video’s en trainingen worden met zorg gemaakt en samengesteld. Dat kost tijd en geld. We moeten naar locatie, hier wordt gefilmd met dure apparatuur. Dan wordt het gefilmde materiaal verwerkt met speciale software. De computers en de software kosten geld. Het maken neemt veel tijd. Vervolgens moet dit alles op de site worden geplaats. Ook dit neemt tijd. En een site in de lucht houden en onderhouden kost geld.
  3. Wij bieden alles aan zonder vervelende reclames in uw video.
  4. U hoeft niet te zoeken naar een video die oké is. Bij ons zijn alle video’s oké. Geen onnodig lang verhaal en dan toch niet wat u zocht. Wij geven van te voren aan wat de inhoud is en behandelen alles kort en correct.
  5. Op het internet zijn het allemaal maar losse clips. Bij Golf Coaching is er structuur en een specifieke volgorde het hele jaar door.
  6. Boppe Golf is een professionele organisatie.



Kan ik een training doorsturen naar een vriend, kennis of familie?

Dat kan alleen met de voorbeeldtrainingen en trainingen waarbij dit specifiek is aangegeven. U kunt natuurlijk ook de website doorgeven en dan kan de ontvanger zelf alles bekijken.

 

Ik kan niet inlogen, wat moet ik doen?

Als u bent aangemeld en geactiveerd.
Heeft u een mail ontvangen met gegevens om een wachtwoord aan te maken.

Als u het volgende doet, kunt u inloggen:
1. Gebruik de mail om een wachtwoord aan te maken (klik op de link).
2. Als u een wachtwoord heeft aangemaakt, kunt u naar de site gaan.
3. Onder het kopje Golf Coaching, gaat u naar INLOGGEN in de linker kolom.
4. Als u hier op klikt dan krijgt u een blok in beeld waarin gevraagd wordt naar uw email en wachtwoord, hier vult u het email adres en het wachtwoord in en drukt vervolgens op inloggen.
5. U bent nu ingelogd.
6. Het kopje inloggen is veranderd in uitloggen en het kopje aanmelden is veranderd in trainingen.
7. Klik op trainingen en u krijgt een overzicht van trainingen waaruit u kunt kiezen.
8. Bent u klaar dan klikt u op uitloggen en deze knop zal weer veranderen in inloggen en de knop trainingen zal weer veranderen in aanmelden.

 

Door wie zijn de trainingen gemaakt c.q. ontwikkeld?

De trainingen zijn gemaakt en ontwikkeld door een PGA golf professional.

 

Kan ik opmerkingen plaatsen?

U kunt op- en aanmerkingen plaatsen onder het kopje 'contact'. Het is helaas niet mogelijk om vragen over de golftechnieken te beantwoorden. Die vragen kunt u natuurlijk altijd aan uw eigen golfpro stellen. Mocht u op- of aanmerkingen hebben over het programma Golf Coaching dan zijn deze van harte welkom.

 

Hoe kan ik opzeggen?

U neemt een abonnement op golfcoaching voor 1 jaar. Na deze periode is uw abonnement afgelopen en kunt u een nieuw abonnement afsluiten.


Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Een mail sturen via 'contact' met het probleem specifiek omschreven.

 

Wanneer kan ik mijn eerste les verwachten?

Zodra het verschuldigde bedrag is overgemaakt, kunt u binnen drie weken de eerste les ontvangen. Meestal zal dit sneller zijn. Heel soms kan het langer duren, bv. in een vakantieperiode. Heeft u twijfels neem contact op via de mail of bel 06-49612127.

 

Kun je de video-filmpjes op een groot scherm afspelen?

Dit kan vaak wel, maar dan is de kans dat er kwaliteit verlies is.

 

Wat als u geen mail heeft ontvangen nadat u zich heeft aangemeld?

Zodra u zich heeft aangemeld ontvangt u een mail met de factuur. Deze moet u binnen 7 dagen betalen en dan volgt er een mail dat u heeft betaald en bent geactiveerd. In deze zelfde mail krijgt u een code voor het aanmaken van een wachtwoord.

Heeft u deze mail niet direct ontvangen kan het volgende aan de hand zijn.
1. U heeft de tijdsinstelling van uw binnenkomende post in uw mailbox op een bepaalde tijdsduur staan. Deze tijd moet dan eerst zijn verstreken en dan volgt de mail.
2. Het komt soms ook voor dat de mail in de ongewenste mailbox beland. Kijk dan in u ongewenste mailbox en sleep de mail dan naar postvak in. Als het goed is zal dan in het vervolg de mail van Boppe Golf direct naar postvak in gaan.

Vorige